top of page
חיפוש

כספות לבתי מלון

אם יום אחד תגיעו לבית מלון ולא תמצאו כספת בחדר, ככל הנראה משהו השתבש. תמיד אמורה להיות כספת בבית מלון וזה סטנדרט אפילו לאכסניות ולבתי המלון הכי זולים שיש. אלו סוגי כספות יש בבתי מלון והאם יש הבדלים לפי סוג החדר?

אילו סוגי כספות בתי מלון מחזיקים בדרך כלל?

בבית מלון אל תצפו למצוא כספות איכותיות. בדרך כלל הכספות שיהיו בבית המלון יהיו הכי זולות שיש, כאלו שמקובעות בצורה די רשלנית לקיר בהברגה די פשוטה, כאשר אפשר להכות בהן ולפתוח אותן. אנו לא רוצים להנמיך לכם את הציפיות לפני שאתם יוצאים לחופשה הבאה שלכם אך הסטטיסטיקה מלמדת שכך הן כספות בבית המלון. הסיבה העיקרית לכך היא שבית המלון לא מעוניין להוציא כסף רב מידי על כך הרבה כספות, כמספר החדרים, מצה שיכול להגיע לעתים למאות כספות ואף אלפים. כמו כן בדרך כלל מאחסנים בכספות הללו דרכונים ושאר ציוד נוסף נמצא בסיכון גבוה.


איפה הכספות בבתי המלון נמצאות?

הכספות בבית המלון בדרך כלל יהיו בארון. אמנם יש גם בתי מלון שבהם הכספות יהיו מאחורי תמונה ממש כמו בסרטים, ליד הטלוויזיה או לפעמים באמבטיה אך בסופו של דבר המקום הכי נוח והכי פרטי הוא חדר השינה. אם אין חדר שינה אחד ומדובר במלון דירות אז לרוב הכספת תהיה בארון שנמצא מחוץ לחדר או במקום נסתר אחר. הכספות בדרך כלל מוסתרות אך לא ברמה שיהיה קשה למצוא אותן ולא ברמה שנציג המלון שמקבל את האורחים אפילו צריך לספר לנופשים היכן היא נמצאת.


האם יש הבדל בין הכספות בחדרים השונים?

יש מגוון רחב של חדרים בכל בית מלון וגם כספות בבתי מלון יהיו שונות מאוד לפי התמחור. אם תגיעו לחדר הכי זול בבית המלון תהיה לכם כספת די ירודה באיכותה, מה שאי אפשר לומר על הכספת שתחכה לכם בסוויטה אם תשקיעו הרבה יותר כסף. ההיגיון הוא שככל שאתם משלמים יותר אתם צריכים לקבל יותר ואי אפשר לא להעלות את הסטנדרט בכל אחד מהחדרים בהתאם. כך גם הארוחות יהיו יותר טובות והאפשרויות של הנופשים יהיו רבות ומגוונות יותר. כמו כן, בדרך כלל מי שמגיע לסוויטה או לחדר יקר יותר יבוא עם יותר כסף ויהיו לו תכשיטים וזה מצריך כספת איכותית יותר.



10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כספות לעסקים קטנים

העסק הקטן יכול להסתדר בלי כספת אך הוא סומך על המזל. יש לא מעט פורצים בארץ שמחפשים עסקים קטנים שאננים כדי לגנוב את הכסף שלהם. זה בדיוק הזמן להבין עד כמה כספות לעסקים קטנים חשובה וכיצד רוכשים אותה בצורה

קופה רושמת

קופה רושמת היא אחד המכשירים הכי משמעותיים שהעסק שלכם יכול לקבל. למעשה כיום קופה רושמת הפכה להיות סטנדרט בכל עסק, בכל מסעדה, פאב, חנות וסוכנות, אך זה הזמן להבין באמת מה היא עושה, מדוע היא כל כך נחוצה ו

bottom of page