top of page

כספות דיגיטליות פנימיות

המטרה של כל כספת היא להגן על תכולתה, ולמנוע מאנשים לא רצויים לפתוח אותה. ככל שתכולת הכספת חשובה יותר היא נמצאת בסיכון גבוה יותר, ולכן צריך לבחור בכספת אשר מספקת כמה וכמה אמצעי הגנה. כספות דיגיטליות פנימיות הן בדיוק כאלה – מספקות כמה וכמה שכבות הגנה, שמפחיתות את הסיכוי לפריצה ולגניבת תכולת הכספת. כיצד? למי הן מתאימות?

מהן כספות דיגיטליות פנימיות?

מדובר בדגמים של כספות אשר מתבססים על מנגנון נעילה חשמלי, המוגן באמצעות הקשת קוד. שכבת ההגנה השנייה היא כמובן החומרים מהם הכספת מיוצרת, המבוססים על מתכות עמידות שמקשות על האפשרות לקדוח או לשבור את דלת הכספת. בניגוד לכספות חיצוניות שניתן להציב בכל מקום, את הכספות הפנימיות יש צורך לקבע לקיר באמצעות יציקת בטון. זוהי שכבת ההגנה השלישית והיא חשובה בעיקר במקרים שבהם הסיכון העיקרי הוא פריצה. חשוב לדעת כי הנחת המוצא היא כי בסופו של דבר ניתן לפרוץ לכל כספת, ולכן במקרי פריצה ישנה סכנה שהפורצים ייקחו את הכספת איתם – על מנת לטפל בה ללא לחץ של זמן. כאשר מקבעים את הכספת לקיר, הפורצים יצטרכו להשקיע זמן רב ומאמצים כדי לשלוף אותה ולכן סיכוי גבוה שהם יוותרו על כך.

להתאים את הכספת לצורך

כספות דיגיטליות פנימיות מספקות כמה שכבות של הגנה, ולכן מתאימות מאוד במקרים שבהם יש דרגת סיכון גבוהה, כאשר הערך של החפצים גבוה וכאשר יש דרישה ספציפית של הביטוח. דגמי הכספות הללו מתאימים גם לשימוש בבית פרטי וגם לשימוש בבתי עסק, אך צריך לקחת בחשבון כי כדי ליהנות מההגנה המקסימלית של הכספת יש צורך להשקיע בקיבוע לקיר – דבר אשר דורש עבודת שיפוץ.

איך תדעו איזו כספת מתאימה לכם?

בכספות MD יש לנו ניסיון רב עם סוגים שונים של כספות לאורך שנים, מה שמאפשר לנו להכיר לעומק את התכונות הייחודיות של כל דגם ודגם. המוטו שלנו הוא שצריך לבחור את הכספת בהתאם לצורך, ולכן נשמח לעמוד לשירותכם, להבין מהו הצורך הספציפי שלכם ולהציע את הדגם הרלוונטי – הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת רמת ההגנה המתאימה.

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ אישי, הכוונה מקצועית והצעת מחיר מהמומחים של כספות M.D:
072-3221225.

bottom of page